۱۳۹۲ تیر ۲۵, سه‌شنبه

سناتور بغلان، متهم به فروش غیر قانونی گندم شد



یکی از سناتوران ولایت‌ بغلان متهم به فروش غیر قانونی بیش از دو‌صد تُن گندم گردید.  قرار بود این گندم به فامیل‌های بی‌بضاعت کوچی‌ها توزیع گردد.
مسئولان ریاست مبارزه با حوادث طبیعی بغلان می گویند: بعد از درخواست يكي از سناتوران قرار بود تا مقدار ۲۰۴ تُن گندم براي فاميل هاي بي بضاعت كوچي در مربوطات این ولايت توزيع شود.
به گفته آنان اين سناتور بدون حضور داشت هيت تعين شده از سوي مقام ولايت، اين مقدار گندم را از سيلوي شهر پلخمري خارج کرده است.

محمد نصیر کهزاد؛ رئيس آمادگي و مبارزه با حوادث طبيعي بغلان ميگويد: گندم‌ها بدون اجازه از سیلو خارج کرده شده.
اما عبدالهادي؛ مدير خدمات و سرپرست رياست سيلوي شهر پلخمري گفت: اين مقدار گندم در حضور هيت تعين شده از سوي مقام ولايت تحویل این سناتور شده است.
شير محمد همدرد؛ مدير روابط و انسجام رياست آمادگي و مبارزه عليه حوادث طبیعي بغلان ميگويد: اين کار آقاي سناتور نظر محمد فقيري، غیر قانونی است.
طبق بار نامه این گندم ها باید به سوی ولسوالی بغلان مرکزی حرکت می کرد؛ اما یک مقدار از این گندم‌ها در مسیر پلخمری- کابل توسط امنیت ملی ضبط شده است.
یک منبع از ریاست امنیت ملی بغلان خواست نامش فاش نشود گفت: چند موتر از این گندم‌ها که سناتور نظر محمد می‌خواست جهت فروش به کابل انتقال بدهد، توسط نیروهای امنیت ملی ضبط شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر